Sunday, December 21, 2008

Program2 anjuran Unit Perhubungan HEP










-Smartlead 3 -

Program yang diadakan di Lembah Azween, Hulu Langat Selangor pada 11 hingga 13 Januari yg lalu telah dihadiri oleh mahasiswa/i USIM yg mewakili Sekretariat, kelab-kelab dan persatuan di bawah HEP serta MPP USIM

program ini bertujuan untuk memberikan pendedahan kepada Sekretariat kelab-kelab dan persatuan sesi cara-cara pengurusan yg melibatkan HEP, pengurusan organisasi dan juga penyelarasan format surat menyurat.. selain itu acara-acara menarik seperti water confident, berakit dan night walk turut diselitkan bagi memantapkan lagi ciri2 kepimpinan dan semangat berpasukan diantara peserta. SPR USIM juga tidak ketinggalan bagi menghadiri program ini dan sekaligus mengambil peluang yg diberikan bagi membangunkan SPR seiring dengan kelab-kelab dan persatuan yg lain.











-Wacana kepimpinan Pelajar -
Program ini diadakan pada 18 sehingga 20 Januari 2008…program ini bertujuan mengumpulkan semua kelab-kelab dan persatuan termasuk SPR USIM..bagi membincangakan Program-program Universiti yg mengikut kehendak dan selera pelajar..program yg berlangsung selama 3hari 2 malam ini berakhir dengan satu resolusi hasil persepakatan kesemua Sekretariat, kelab, persatuan dan MPP.











-Pameran Kelab dan Persatuan di bawah HEP Usim-

Pameran Kelab dan persatuan ini diadakan selama 1 minggu pada bulan September 08 yg lalu. Pameran ini memberikan peluang kepada SPR USIM untuk memperkenalkan SPR serta membuka keahlian kepada mahasiswa/i Usim sendiri, penyebaran mengenai bahaya rasuah juga telah disebarkan melalui pengedaran poster2 dan paparan artike-artikel yg menarik..BPR Seremban turut membantu dalam menjayakan pameran ini..

No comments:

Post a Comment